Mina ord och tankar

Alla inlägg den 9 december 2011

Av Neta - 9 december 2011 22:40

Denna förbannade värk i vä axel, så knäna på det, nu kan jag vakna av värk på nätterna o så har det aldrig varit.  Verkar inte ge sig heller. Kan inte göra ett skit.

Ser inte fram mot julen ett dugg i år, kan ju inte klara Johnnys trapp heller. Hoppas dom kan komma hit i stället. Men det beror väl på resten av ligan, hennes pappa o hans sambos barn. Ska iaf försöka ta mig till mamma på julafton.

Ingen idé att planera nåt för nyår heller, det får bli som det blir. Bäst vore att åka bort så man slapp allt.


Har iaf bakat bröd och E kommer hit redan den 18e så får jag hjälp med att skära till sillsallad o så. Handla det sista ska vi väl också. Och göra godiset.   Vet faktiskt inte när C slutar för terminen men det är väl mitt i veckan där nånstans. Hon får ju också dra sitt till stacken.


Nu ska jag försöka göra nåt vettigt ;) i väntan på att L åker o hämtar C på Fyris.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards