Mina ord och tankar

Alla inlägg den 6 mars 2012

Av Neta - 6 mars 2012 23:00

Borde egentligen sova för jag är så himla trött, men sitter och försöker återställa sånt jag tappat när datorn kraschade. Tyckte inte det var länge sen jag sparade på USB men saknar en del ändå. Tur jag matbloggar så jag kan hitta igen en del recept där. Och att jag lägger in bilder på facebook så man har dom kvar iaf. Sen all musik men har ju skivorna kvar så jag får väl ett ryck där också kanske. Har adrboken i outlooken kvar att återställa också.


Vilken dag det varit idag, dom hittade 2 äldre människor och en hund skjutna på sin egen tomt i Avestatrakten och i Sthlm var det rån i en Guldsmedsaffär med efterföljande skottlossning mellan rånare och polis på öppen gata. Såg en fil mpå Expressens hemsida hur en förälder med barnvagn hamnade mitt i alltihop, lika en drös ungar som var på hemväg från skolan. Otäckt på riktigt!!


         


Vi satt en stund på utbyggnaden med varsin kaffekopp idag på em, solen värmer faktiskt fast det bara är runt nollan på skuggsidan.  På framsidan är en del snö kvar på gräsmattan men det är inte mkt kvar på gatan och på baksidan som ni ser på sista bilden är det nästan bart. Där är det ju morgonsol o verkar som den tar bättre. Nu ryktas det om 15 gr nästa vecka och det har jag inte ett dugg emot faktiskt   längtar nu till man får börja fota lite vårblommor ute.


Nej nu ska jag försöka pallra mig i säng tror jag!


kram kram på er!



Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards