Mina ord och tankar

Alla inlägg den 9 mars 2012

Av Neta - 9 mars 2012 23:02

Känns just nu som om jag aldrig kommer att vänja mig vid att inte ha nån av ungarna hemma på fred.kvällarna Vad gör man liksom??   

Jag är medveten om att vi varit och är bortskämda som har en unge som gärna umgås med oss, inte gillar krogen och inte dricker (så mycket). En o annan fredagsdans blir det ju men oftast är hon hemma på fredagar, trött efter skolveckan.

Bävade lite för den här helgen, kände mig lite rastlös och ville "det skulle hända nåt" och vet inte om Mi kände det på sig för han ringde   och undrade om vi var hemma i morgon.

 

Vi tänkte ju ev åka upp o hämta ett bord i Å-sunda men så blev det så att L nästan lovade hämta C vid Birkabussen i stan i morgon, den går ju inte den här vägen längre och det tycker vi inte om.     Vi är ju bortskämda med att kunna gå på och kliva av bussbåtarna vid husknuten i princip.

 

Så då är det ju iaf ingen idé att åka dit, så jag bjöd ner dom också. Vi kan alltså bli ett stort mellogäng här i morrn om dom kommer. E kommer också, det var bestämt sen innan och vad jag vet är det ingen dans för lillskruttan. Hon kan ju va trött som 17 förstås, blir nog inte mkt sömn där i natt.

Gick iaf bra för C på både buss och komma på båten med "X-modern" och kompisen. Ätit ordentligt har dom också så jag kan andas ut   Bara hoppas för hennes skull att det finns några 10-poängare att dansa med också. Men det borde det finnas när Date spelar.

 

Ja Lo jag fick ju roa oss bäst vi kunde ikväll då så det blev lite mysmat framför Tv-n, sen har han en dator han håller på fixar så nu sitter vi i varsitt rum, men bättre nu när han håller till på samma våning iaf. Själv ska jag nog avsluta den här dan snart, "ska bara" först   .

 

Ha en fin lördag alla!

kram kram

 

 

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards