Mina ord och tankar

Alla inlägg den 20 mars 2012

Av Neta - 20 mars 2012 12:34

  Så här såg det ut här igår förmiddag, det är borta igen men gjorde iaf att jag inte köpte några blommor. Eller jo det gjorde jag men inga uteblommor direkt.


  Om inte den här räknas som uteblomma? Den ska iaf sitta i påskgruppen ute sen ;)


    Hade redan köpt de orange tulpanerna när jag gick förbi den fina lila buketten igår annars hade den fått följa med hem. Älskar Ranunklar.


    Åkte in och handlade sent på grund av snöblåsten, plockade upp C på jobbet efter en tur till Ö&B som resulterde i det fina påskfatet. Det är på fot, påskhararna bär det liksom mellan sig. Vi åkte iaf till Gränby sen där vi lyxade till med utemiddag på Fågelsången. Gick ett varv i lite roliga småaffärer som Gallerix där vi köpte påskkort, Lagerhaus där jag köpte en illgrön plastkorg till bröd och lite färggranna smörknivar, Indiska och Cervera.

Storhandlade på Kvantum och var inte hemma förrän kl var över 20 så struntade helt i TVn igår. Man va ju ganska trött också. Och inte minst kaffesugen   så det blev kaffe och en chokladboll en sån med skum i och vi konstaterade att dom nog slagit hop en kokosboll med en mumsmums för det var en chokladdoppad med kokos på ....


Är trött idag också så tänker inte göra många knop, gjorde ju desto mer igår, först betalade och fixade med kryssningar och lite grejer inför studenten. Hämtade paket med lite kläder och sen in till stan.

Så nu ska jag ta min nya Året Runt och ta mig en kaffe och chokladboll innan E kommer och vi ska leta foton till Cs studentskylt :)

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards