Mina ord och tankar

Alla inlägg den 21 mars 2012

Av Neta - 21 mars 2012 22:19

  Underbart väder med 16 gr i skuggan och så ska det bli även i morgon 17 gr på em men sen till helgen ska det sjunka igen.

Vi passade på att röja på altanen, snöstjärnor och belysningar är ju släckta sen länge men var inte borttagna.


  Dom här små gynnarna blev tjuriga och vände mig ryggen också   


  

Men vi tog bort en del saker som hamnar därute vintertid, tog ner trädgårdsmöblerna på baksidan och gjorde i ordning så man kan sitta därute, tog fram dynor m.m


  Årets första utelunch intogs på utbyggnaden, vinterfönstren är kvar in till altan dom tas inte bort förrän i maj.


   


Vi röjde även lite ute eller vi o vi, jag nöjde mig med att klippa gnagpinnar till Skruttan medans L klippte bort torrt i rabattterna, klippte ner perenner m.m som ni ser har soptunnan för trädgårdsavfall varit "stand by" hela dan.


I morgon ska L städa växthuset och göra en tegelstensvägg där. Å jag ska väl sitta där och försöka plantera om blommor, så skönt när man kan göra det ute.

Känns att man fått en rejäl dos frisk luft idag, man blir så skönt trött. Så nu ska jag röja lite o sen krypa ner och sova.

Godnatt!!

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards