Mina ord och tankar

Alla inlägg den 22 mars 2012

Av Neta - 22 mars 2012 23:15

    Nu så är vårblommorna inhandlade men inte planterade än. Vi åkte in till stan på fm för jag ville ha jord och tänkte mig att plantera om blommorna på em. Men så ville jag dela med mig av penséerna till Elle så vi hamnade hos henne. Började suga i magen så vi grillade hamburgare på hennes altan och var inte hemma förrän vid 15-tiden. Eftersom hon och L skulle på släktforskarföreningens årsmöte hängde E med hem. Em-fika på vår altanutbyggnad men det blåste lite nordliga vindar så vi flyttade in på altanen efter en stund. Det är lite mysigt nu när man gör alla "första i år" lunch ute, grillning, blomplantor m.m gjorde årets "Altan o trädgårdsalbum" på fejjan också.


Christine är i Bollnäs och dansar ikväll, sover över och tar ett tåg från Vallsta 6.30 i morgon bitti direkt till "jobbet" ska till Gävle på "maran" i helgen så det är mycket dans nu. Hon är iaf hemma emellanåt och byter kläder   


I morrn ska vi in till stan E,L o jag och fylla på förråden, E vill först till Maxi, jag gjorde lunchlådor eftersom vi ska vänta på C tänkte vi och tar Citygross på em men en picknick emellan där då är det tänkt. Troligen vid Grindstugan så man gå på blåsippsspaning i spåret. Och då är man ju väldigt nära Blomsterlandet.........


Lite sömn då kanske så man orkar, eller va tror ni om det?

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards