Mina ord och tankar

Alla inlägg den 29 mars 2012

Av Neta - 29 mars 2012 12:26

  Så här ser mina fötter ut just nu, det är hopplöst för jag får inte på mig några andra skor än Foppisar. Åkte in och handlade i mina illgröna på Citygross igår för det gick bara inte att ha några andra skor. Hade dock sett att dom sålde för 25 kr där och sett att det fanns blå, tänkte att dom är ju inte så skrikiga


  Men... dom lyser nästan lika mkt   så mörkblå som dom såg ut i affären var dom ju inte precis. Nu är jag lite orolig för kryssningen att jag inte ska kunna ha riktiga skor då men får väl hålla uppe med voltarenen och ta iprén ett tag i stället så kanske det ordnar sig, värken får jag väl bita hop om.


Ja idag är det konstigt väder här, just nu strålar solen men rätt som det är kommer det en hagelskur, har kommit ettt par tre st redan. Tog just in alla penséer på altanen under tak och där får dom nog stå kvar över helgen för dom har lovat snö både lörd och måndag.


E är hemma hos sig igen, hon tycker det är lite tyst men annars går det bra. Vi passade på plantera lite lökar o knölar till sommarblommor när hon var här o jag hade lite hjälp.


Nu ska jag gå och botanisera kylen efter mat till ikväll, detta ständiga funderande över detta   


  Sen ska jag fundera på vad vi behöver till påsk

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards