Mina ord och tankar

Alla inlägg den 12 april 2012

Av Neta - 12 april 2012 23:31

   


Ja tröjan har jag köpt redan :) älskar den där färgen.

Kolla in köksmöbeln, är den inte ursnygg så säg? Är väl främst stolarna jag vill ha men bordet sitter nog inte i vägen heller, är samma träslag vi har nu men något mindre och vårt är bara rent trä inget svart.

Gillar mattan också. Hittat på Örbyhus möbler och bara 695 för stolarna som är ursköna o sitta på, lite högre rygg. RUT heter det, otippat va?   


Annars har vi väl landat efter kryssen nu, väskan är uppackad o spriten urdrucken, not   nyttjar ju inte så mkt sånt.

Hade gått bra för Christine hemma, hon dansade till Date i Skultuna i måndags och blev så klart mkt sämre. Har världens rethosta men hade ändå gått bra på flyget idag. Hon är i Estland med KU till på måndag. Messade ikväll och hade fått komma till "Världens trevligaste" familj. Hon bor med en tjej som har en lättare skada och fungerar lite som en ledsagare åt henne. Vi känner den här tjejen och hennes familj sen länge så det var liksom ingen "big deal" för henne att ställa upp på det. Dom bor i grannbyn är dansfolk som oss och den här tjejen åker ofta krysser med sin mormor o morfar på MA. Dom har sjungit i kören tillsammans sen dom var 5  år 


Elle valde att stanna några dar så jag fick lite sällskap, vi har ett projekt på G så vi jobbar med lite research för det. Annars är det ju bara kul att hon är här och vi ska väl göra lite kul saker i helgen också.

Nu har ju halva april gått också men våren kom visst av sig, idag va den på snabbvisit men redan i morrn ska det bli kyligt igen. Ändå kryper det upp nya blommor i trädgården hela tiden, är alldelses blåvitt av scilla och porslinshyacinter nu. Så mysigt. Härligt när man tänker på vad som ligger framför oss nu. Nästa lörd ska vi ha grillpremiär i "Skedika" ja vi sitter inglasat där men ändå, bara känslan och sen få träffa dom där goa typerna igen   


Mi var här en sväng igår också, vi är upptagna på varsitt håll på Valborg så vi ska också försöka ses. Sen 5 maj ska vi till Årsunda där B har dragit igång danserna i parken igen, Martinez ska apela på premiärkvällen och kan ni så tycker jag ni ska åka dit. Jag ska försöka hjälpa till lite troligen i kassan. Han blev sugen att boka P-H efter kryssen också och Pelle va på så det hoppas vi blir snart också, då är man ju given för attans va bra dom är.

Årsunda folkets park memorera vägen dit ni.


Nu börjar det nog bli sovdags tro jag :) ska bara sjasa bort Elle från min säng först   

nattinatt

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards