Mina ord och tankar

Alla inlägg den 17 maj 2012

Av Neta - 17 maj 2012 23:14

Blev en lugn sån dag för oss, E kom till lunchen på sin "röda fara" och vart kvar ända till ikväll, vi har gått igenom foton på C för att hitta ett till skylten. Tror vi har enats om ett nu om dom kan beskära det som vi vill. Ska väl in och handla lite i morrn och beställa den så det är gjort. Gjorde även en lista för det som ska handlas till dagen D sen, det som man handlar sisit som grönsaker, mejeri o sånt. Sen gjorde jag en lista på de gäster vi vet ska komma och det som behöver göras innan. Blir närmare 40 iaf.


Lunchade våfflor på altanen men till middagen var det lite för kyligt så det blev innesittning och ugnsmat.


 L letar färgnummer, ska fräscha till skåpen på altanen med lite färg (en av sakerna på dagens lista) och tänker måla dom i fasadfärgen så dom smälter in lite mer.

Han har väl mest varit ute i trädgården idag medans E o jag satt på altanen. Jag ska ju blåsa glas på lö så vill inte ha ondare än vanligt då. Måste kunna stå en stund då tror jag även om jag fick "sittstå". Fick i present av Mi o Ma att blåsa min egen fönsterkula på Tobo glasblåseri, sen gav jag ju samma sak till I-B så nu åker vi dit alla 6 + E på lö och sen hem till Mi o Ma och äter middag. Ser vi fram mot. Ska bli kul o se det stället där dom också har en liten butik. C jobbar annars hade nog hon följt med också.

Hon är i Gävle ikväll, på dans förstås och kommer hem i morgon.


Ja så är det väl dags att avveckla den här dagen också.

Sov gott när ni ska det!

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards