Mina ord och tankar

Alla inlägg den 6 juni 2012

Av Neta - 6 juni 2012 18:02

   Oj vilken dag det blev igår, helt underbar för dotra och precis som hon ville ha den förutom att det inte blev av att dansa. Tror dom hade för trevligt för det helt enkelt när dom satt på altan till mitt i natta kompisgänget och hon. En hel drös sov över också så det blev kollektiv långfrukost idag med lite tårta på slutet.

Vi stressade dagen lång igår, dekorerade hus, bord och framsida igår fm, kom i senaste laget till tåget som tog dom från skolan till parken där hon blev behängd av massor med blomster och djur.

Sen åkte dom runt på stan en stund och vi stressade hem igen via jordgubbsförsäljaren utanför Ikea och gjorde det sista.

Vännen A var med hem men lille Hannes tog det mesta av hennes tid så det var tur att sonen med familj kom tidigare, min svärdotter styrde upp en del i köket och höll undan disken så vi fick fram och framförallt plats med maten i röran. TACK Matilda det var guld värt. Ja sonen och barnbarnen sattes i arbete av henne också ;)


Festen var hur lyckad som helst och hon fick massor av fina presenter och vi fick så mkt beröm för maten. Som vanligt hann man ju inte prata så mycket som man skulle vilja med alla då några satt inne och några på altanen, men så blir det ju tyvärr.


Vi "gamlingar" slocknade rätt tidigt sen, iaf låg jag före 01 ;) då var festen fortf i full gång på altanen. Jag slocknade som en klubbad oxe och sov till 10 idag, men är ändå seg som 17. Tur det finns rester så man slipper tänka på matlagning iaf.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards