Mina ord och tankar

Alla inlägg den 22 oktober 2012

Av Neta - 22 oktober 2012 23:28

Hostar väl lite fortfarande på nätterna men inte på när så mkt som det varit så det är väl på väg åt rätt håll. L fick en släng han också men det varade ganska kort tid. C har klarat sig hittills peppar, peppar.

E är här, har nåt konstigt ont i benet, kunde knappt gå ett tag men verkar också bli bättre skönt nog. Ville inte hon skulle vara ensam ifall hon skulle ramla. Hon har ju svårt att ta sig upp ändå utan värk, hon är iofs lite förkyld men bara lite småsnorig och inget som påverkar.

Är så kul att se Es marsvin och vår Skruttan, dom håller på bekanta sig med varandra, nosar som 17 på varann. I början blev Skruttan rädd och stack om Kiwi kom lite för nära med nosen men nu har hon morskat upp sig lite. Hoppas dom kan ha lite kul av varandra dom perioder E är här i längre perioder som över jul o så.

Annars händer väl inte så mkt men vi har lite kul o se fram mot, dels ska vi hjälpa till på en dans igen i Årsunda och så ska vi kryssa till CL, blir lite förändringar i det bandet så kanske är sista chansen att höra dom som det är nu.

Till veckan fyller jag år också men det blir nog en lugn historia, släkten kommer nog på rätt dag och sen skulle vi visst ha lite familjemys som tjejerna ville fixa på fredan. Lite plock o så, blir säkert bra    önskade mig lite räkor o avocado, o så mozzarella men dom vet ju vad jag gillar. Kanske får man ett glas vin också om man har tur. Lite skillnad mot i fjol blir det iaf   


Nu så ska jag försöka hjälpa till och lokalisera en matta, har inte använts på några år och ordning är ju inte min makes starka sida.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards