Mina ord och tankar

Alla inlägg den 13 mars 2013

Av Neta - 13 mars 2013 01:17

Värk & svullna fötter! Har ni hört den förut? Sitter här mitt i natten och väntar på make och dotter som varit i Hallunda och dansat. Polisen har gått ut med halkvarningar på E4 och säger att man helst inte ska bege sig ut. Lite orolig blir man innan dom är hemma. Dom åkte därifrån för 2 timmar sen men skulle in i Märsta med Cs kompis också.


Tragiskt också med olyckan med en polis på 4-hjuling som dog igår efter att ha kört över kajkanten i Sthlm och 2 unga killar som dog då dom körde ner på isen vid Hjulsta under en polisjakt. Man undrar ju hur det kunde få ske som det gjorde för några liter bensin. "Ringa stöld" enligt GW.


C har fått ännu ett ledsagarjobb idag åt en 18-årig tjej i Knivsta, lång resväg men det går ju buss dit direkt från oss. 26e ska hon dit på ett första möte. Ska mest jobba lördagar så då blir det ju lite OB också. Ev har dom 1 jobb till åt henne så småningom, men dom vill väl se vad hon går för först.


Elle har varit här hos mig ikväll och sover över, hon sover nog redan (kl 01.27   ) vi har haft en liten myskväll bara hon och jag och djuren.


Nu kom dom så nu kan jag andas ut   och inta ryggläge.

Nattinatt!

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards