Mina ord och tankar

Alla inlägg den 16 april 2013

Av Neta - 16 april 2013 22:59

Jag kan ju inte ens spela   


Ja jag säger då det, vad det ena kan leda till det andra ändå. En kille jag känner från tiden jag jobbade med barncancerfonden kontaktade mig på facebook ikväll. Vi har gjort en del happenings och event tillsammans. Ja inte bara vi men vi har varit med båda två.   


Nu hade han sett vad vi håller på med till RMD och frågade om jag var ute och dansade lika mkt som förut. Jag sa som det var men han frågade iaf om jag skulle kunna tänka mig att vara med i en planeringsgrupp för ett välgörenhetsevent, ett stort spektakel typ dans & artistgala som ev ska TV-sändas.

Dom vill att jag ska vara med i den gruppen som planerar för underhållning och dans "så mkt jag orkar och klarar av". Jag har ju koll på vilka dansband som är bra tyckte/trodde han. Jo, men det har jag ju faktiskt. Å så länge allt arbete sker ideellt kan jag ju göra någonting iaf.

Det här ska vara en välgörenhetsgala till förmån för sjuka barns patientorganisationer. Den ska ske i Uppsala hösten 2015 och planen är nonstopdans på 2-3 dansbanor, kan bli 6 orkestrar alltså. Men också uppträdande av artister.

Ja man får väl ge sig ut och lyssna då, kolla av stämningar på golven och lyssna med arrangörer vilka som drar mest. Jag känner ju några st iaf.

Känns roligt att få jobba med ett invant gäng och för något som inte blandas hop med något annat hela tiden.

Bara jag klarar det. Men jo det gör jag, har ju gjort det innan. Jag har ju tjejerna som kan hjälpa också.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards