Mina ord och tankar

Alla inlägg den 27 april 2013

Av Neta - 27 april 2013 00:29

Fast mest mat ändå.   Åkte till Gottsunda C

Christine hittade en transparant svart blus, 2 halsband, 1 handväska och 2 snygga BH på rea på Lindex. totalt 250 kr. Hon är otrolig på att shoppa på rea den ungen.


  Jag hittade en fin liten kofta till en bebis vi "känner" tunn vit med en lite rosett på halsringningen, lagom sommarkofta i strl 62 :) inte på rea men inte så fasligt dyr heller.


Elle var ju inte med sist vi var där så hon ville så klart in på Deichmann


  Hon fyndade den här somriga saken, så fin med lagom handtag för hennes rollator och bra strl för henne. Det är ungefär samma modell som den C köpte där o den får hon ner både tröja o mjukisbyxor i förutom annat och dansskor i så det är ju en bra modell för E också. Hon har ju inneskor hon måste ha med överallt och en kofta är ju inte fel att få ner.


  Jag dreglade lite på dom här, bra med dragkedja bak för mig som har svårt att klara spännen. Hade helst velat ha nåt sånt här i beige eller grått så kanske va lika bra att dom inte fanns kvar i min strl.   Jag vill ju helst ha i skinn också och det var inte dom här.


Ja sen åt vi lunch, handlade lite till Valborg, fixade bl.a vinet. (mer om det här ) innan vi for hem.


I helgen ska jag försöka plantera lite blommor ute i krukor och lådor. Ska bara ha hem kogödsel, brukar blanda 2 plantjord och 1 kogödsel då växer blommorna så dom knakar sen   Blir väl några penséer och Stjärnöga, kanske nån Bellis eller Stjärnklocka att fylla ut med. Vill iaf ha lite fina blommor ute till Valborg. Måste ju vara några som klarar lite frost.


Nu har iaf L åkt in och hämtat C på dansen, jag ska fixa lite ät & drickbart åt henne så hej & godnatt så länge.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards