Mina ord och tankar

Alla inlägg den 7 maj 2013

Av Neta - 7 maj 2013 22:55

Någon retar sig på att jag "fått" en scooter betald av hens skattepengar och tycker inte jag ska "skryta så mycket"

Samma person skriver också senare att "Gå ner 200 kg så kan du gå igen" Ja eller hur??

 

Tänker inte ens kommentera det mer.

 

  Tisdagsvin en måndag, ja det gick det också.    totalt dagvill igår.

 

        Tog bort vinterfönstren idag, satt upp markiserna och lyfte upp dom sista blommorna. Satt ute på utbyggnaden och delade, planterade o gu vet allt jag gjorde. Nu kommer den där tiden då man är ständigt jordig under naglarna om man som jag inte kan jobba med handskar.

 

L klippte björnbären och vattnade genom både dom och andra bärbuskar. Vi måste klippa hallonen också. Rabatterna ser minst sagt torra ut så blir nog en vattendag i morgon.

 

Jag mötte upp Elle vid affären och åkte sen ner och fikade med henne, när man sitter på hennes altan kommer det violpustar, är fullt med både violer och tusenskönor i gräset utanför henne nu. En tuva svalört också och massor av gula vårlök.

 

Det är så obeskrivligt skönt att bara kunna sätta sig på den där scootern o fara iväg, jag är så oändligt tacksam till alla skattebetalare som betalt den åt mig. TACK!!

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards