Mina ord och tankar

Alla inlägg den 30 januari 2014

Av Neta - 30 januari 2014 23:54

Man är väl inte sämre än att man, kanske iaf, kan ändra sig.   Jag är fortf lite tveksam till att bo i Stenhagen då det de senaste somrarna varit en del tråkigheter där. Men nu blev det en lägenhet ledig i ett hus, mindre än 5 min väg från centrumet där, alldeles efter pizzeria Stenkakan och precis vid en busshållplats (för Cs skull)

I det centrumet där vi redan idag handlar finns, Maxi, Coop, ÖoB, Rusta, Jysk, Lindex, Siba, Systemet, Blomsteraffär med uteväxter, Djurmagazinet, MacceDonken, café och  Järnia. Kände när vi var där i veckan att attans vilken service. Om jag eller dotra sen är på Fyris park tar det max 7 min hem om vi tar bakvägen ut, en kvart om vi ska gå runt kanske.


    Klicka på bilderna. 

När jag såg dom här bilderna på huset där den 3a som är ledig nu ligger, som dessutom har en hyfsad hyra men ändå är 77 kvm, så kände jag att va farao man kan väl se hur man ligger till. Gjorde en intresseanmälan o blev 13e av över 500, nja kanske kanske jag blir erbjuden visning om jag kommer ner till 10 tänkte jag. Kollade senare på kvällen o då hade jag flyttats ner till plats 15 så då gav jag upp tankarna. Men så fick jag ett mail idag och erbjöds visning den 5/2 så nu ska jag iaf titta på lägenheten o ta tjejerna med mig.

  Fönster åt 3 håll och stora balkonger är det iaf.


Jag kommer 3 mil närmare Johnny o barnbarnen, syrran bor på andra sidan centrumet och det är nära Elles jobb och där hon tränar. Ligger på samma sida om stan som C har sina föreläsningar och man är "på landet" typ på 5 min, mycket skog o natur nära.

Jag ska iaf ge det en chans men jag kanske inte får just denna lägenhet men det kommer väl fler på "samma gård" isf. Syrran säger iaf att just där är det lugnt, systerdottern har bott mitt emot det här huset.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards