Mina ord och tankar

Alla inlägg den 16 mars 2015

Av Neta - 16 mars 2015 23:55

Måndagar kl 20 skulle jag behöva många apparater, det är tur man kan se på play sen.

Jag ser Ullared, så klart vi var ju där då dom filmade. Sen Kl 21 hos stjärnorna, idag tyckte jag det var så där. Har haft lite svårt för Unni D och idag förstärktes nog det lite. Har inte läst några av hennes böcker men jag tycker hon pratar så konstigt. Sen hennes utseende? Har hon varit med om nån olycka? Brännskador? Det stämmer inte.

Patrik har jag på Insta, vet inte men har fått en lite skev bild av honom också. Verkar ytlig.

Fotbollsspelare har jag noll koll på och det enda jag vet om Tilde Fröling är att det stått mycket om henne och knark, men det såg man ju inget av nu. De var väl länge sen också. Vet inte att jag sett nån film med henne heller.


På 4an kl 20 är det ju nåt hurtigt lekprogram med Gunde och några bönder. På 1an är det husräddarna och nu har ju Parneviks börjat på 3an. På samma tid! Gillar dom programmen och speciellt Parneviks som bara var knasigt. Såg det i efterhand med C och vi skrattade gott åt hela programmet. Knasiga Samir som är som en stor bebis. Osäkerheten skiner igenom och jag hoppas han mår lite bättre nu efter alla framgångar på TV och mello. Men hur kan man vara så ovetande om typ allt   

Lars Ohly verkar ju vara en sjukt skön person, go o glad. Sen hela knasiga familjen Parnevik, och vilken resa dom gjort tillsammans han och Mia, snacka om tighta. Sköna ungar med, och snacka om förhandlingar, jösses dom kan ju bli politiker, iaf tjejerna. Skrattar fortfarande.


Idag klädde vi av Elles soffa, den har ju stått i en källare eller ett förråd ganska länge tror vi. Lukten känns så. Men den är inte mycket använd och kan int ha varit utbäddad många ggr. Plasten på handtaget till sängen var kvar. Syns också på madrassen att den är fräsch och överdraget på den var inga problem med, nästan lite stort. Hoppas det inte krymper mycket. Sofföverdragen var ju smutsiga men inte värre än att det försvann när man borstade. Men nu ligger soffkuddarna på altan och vädrar och allt ska tvättas. 150 kr för den var nog ett kap och sån tur att den är lika den hon har så hon får som en grupp. Skåpet kommer bli kanon också.

Vi kommer knappt ut på altan nu för alla köksmoduler som står där och så kuddar på det sen. Ska nog försöka få ut madrassen i morgon också. Får väl bygga på höjden   Tur att vinterfönstren är kvar.

Hoppas vi kan börja med golven efter påsk sen, kliar lite när man har allt hemma. Sen är det bara hoppas det går bra med köket och att vi får tag på det vi inte har. Fläkt t.ex ny kyl sitter inte i vägen heller.


Kom på sent igår kväll att jag inte tagit min spruta i februari, var ju då vi var så hängiga allihop av flunsan. Kollade luren men det hade inte kommit nån påminnelse som det brukar, lite konstigt eftersom vi brukar boka den nya tiden direkt. Ringde idag men hon sa bara att "vi tog väl bort dig om du inte kom" och så fick jag en ny tid i morgon. Får scootra upp för L ska träffa nån diabetessköterska och C ska med honom dit. Men det ska väl inte vara några problem med det.

Tröttheten behöver alltså inte bara bero på flunsan utan även på B-vitaminbrist. Kan mina hudproblem försämras av det också?


Kl är nu över midnatt som vanligt    men det här är min tid. Ska iaf krypa ner nu godnatt!   




Av Neta - 16 mars 2015 00:40

Glömde ju skriva om den, så uppfylld av våren   


Alla trodde ju att han med Jojken skulle vinna och det hade ju varit svenskt iaf, tror det finns bara här i Norden va?

Kvinnaböske var lite av favorit för mig, tycker det här svenska lite klämkäcka upptempot är bra.

Samir och Viktor gillade jag också, fart och fläkt och ingen tung text.

Men jag trodde att det skulle stå mellan ungtupparna Saade och Zelmerlöv och då föredrog jag Måns så på det viset fick jag rätt, och i ärlighetens namn så tror jag han är mer internationell än Kvinnaböske. Tycker han mognat också.


Tyckte lite synd om Jessica A, gillar henne hon verkar äkta på något vis. Men var glad att farbror Magnus inte gick och vann. Vist har han en kanonröst men han är lite väl konstgjort präktig för mig.

Dom andra har jag redan glömt.     





Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards