Mina ord och tankar

Alla inlägg den 8 maj 2015

Av Neta - 8 maj 2015 12:52

Är väldigt påverkad av det här pencillinet, mer än jag varit tidigare, iaf vad jag minns. Äckligt är det också, både luktar o smakar eter. Tur man inte hinner känna så mkt smak. :-)
Börjar krypa i kroppen, ute är det ju som finast nu. Men jag märker att jag blir helt slut så fort jag gör nåt mer ansträngande. Åkte iaf med in och hämtade Christine vid båtbussen igår. Så häftig himmel det var mot väst, typ svart i olika nyanser.
Regnet brakade lös sen precis då Leffe kom ut ur affärn, som tur var stod vi nära. Va inte långvarigt heller, slutat när vi kom hem så var det typ 2 min? Sen på kvällen det där konstiga ljuset som blir när det är svart åt öster men ljust i väst, det liksom brinner tycker man.

Nu har jag fått nåt eksemskit ( ursäkta uttrycket) på ena ögonlocket också. Syns inte så mkt men det känns, svidkliar liksom.

C åkte just in till skolan, slutar sent, inget direkt uteväder idag så hallonen får vänta på gödsel tycker L. Lite för blåsigt för mig att scootra ner till E, hon kanske kommer förresten,,är ju Lets Dance. Men då får han väl hämta henne.
I helgen ska vi iaf flytta hennes förråd, L trodde det skulle gå med bara bilen. Värst är att få upp hennes cykel, den har ju tre hjul och väger massor. Cykelförrådet är en tr ner på Pgh också men hon kan ha den under tak bredvid ytterdörren. Vore kanske bra, enklare komma sig för med att cykla då, om det ens funkar för henne längre. Förrådet har hon numer 2 steg till, men där går den nog inte in tyvärr.

Sjönk precis ner i soffan med en kopp kaffe, kollar med ett halvt öga på "Inför eurovision" blir väl här i em. Har en oläst ÅR och en oläst trädgårdstidning så det går ingen nöd på mig. Bättre jag verkligen vilar än börjar ta ut mig ute. Har några samtal att ringa med.

Ingen avancerad matlagning idag heller, ta fram räkor och micra bakpotatis. Lunch får väl bli en omelett. Dags för det nu.
Hörs kanske efter Lets Dance ikväll.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards