Mina ord och tankar

Alla inlägg den 13 juli 2015

Av Neta - 13 juli 2015 23:03

Har stora problem med min hö arm nu, inte bara värk utan den funkar bara inte. Skulle vattna idag och tappade vattenkannan full med vatten. Bara 5 l men vet ni hur mkt vatten det är på ett altangolv ? Jag vet ;-D Som tur var hamna den inte på en blomma.
Svårt att sova p.g.a Värk med.
När jag skriver på paddan orkar jag ibland inte fram utan det blir fel bokstav, får redigera och skriva om.

Pratade med mamma idag, dom har tagit bort morfinet och nu får hon bara typ Alvedon. Vilken skillnad på henne bara sen i förrgår, en helt annan klang i rösten. Hon hade gått med sjukgymnasten idag och fått lite tips som hon var glad över. Det blir på ett helt annat sätt sa hon. Sen berättade hon att dom börjat prata om hemgång men jag hoppas hon får gångträna i en trappa först.

Berättade att vi skulle ut och åka lite så småningom och dom har bott på första stälet vi ska bo på. Låter ju bra för hon är ganska kräsen. Då är det nog så bra som det verkar :-) är ett brunnshotell utanför Gränna. Vi hyr dock en stuga men det ingår frukost på hotellet.

Var och handlade idag, först ner till Cs jobb med en grej hon glömt. Fast E åkte in i affären, jag fixar inte det, är så trångt och hennes scooter är smidigare. Är så glad att hon hjälper mig. Men dom hade lite grejer för en tjuga, lite som är bra för Cs matlådor med. Sen ett avocadonät, och 20kr är billigt för ett sånt idag.

Nu ska jag inte anstränga min arm så mkt mer utan lägga mig att läsa. Natti när det blir så dags!

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards