Mina ord och tankar

Alla inlägg den 4 augusti 2015

Av Neta - 4 augusti 2015 02:36

Japp när det lugnat ner sig lite på vägarna och skolorna har börjat sticker vi iväg igen. Västerut denna gång så vi passerar de ställen vi var på i juli.
Var ju därför vi bestämde oss för att åka till Gränna då, för både det och Karlsborg är ställen man bara passerar annars, och nu gör vi det igen, få se vilken sida av sjön vi åker ner på. Funkar ju med båda,
C hon jobbar och jobbar, hon kan inte följa med nu heller. Men då slipper vi ju å andra sidan lämna djuren på panget.
Men att få åka tillbaka till Varberg och Skrea känns fantastiskt, men vi bor i Ullared igen för vi ska ju in där en dag med. Vi bor tre nätter där till samma pris som en på nåt av dom andra ställena. Motellet var tyvärr fullt så nu provar vi en stuga. Blir nog bra det med. För mig är det huvudsaken att bo med toa o dusch. Nästan viktigare än spis för mat kan man alltid fixa.

Vi ska ev till Göteborg också, letar boende där sista natten. Känns kul att ha nåt mer att se fram mot. Lata dagar då man bara gör kul saker, äter ute när man är hungrig och tar dan som den kommer. Härligt!

Men nu ska jag sova, det är egentligen tidig morgon, men kroppen håller mig vaken.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards