Mina ord och tankar

Alla inlägg under november 2015

Av Neta - 1 november 2015 23:07

Nu är den här den tristaste månaden på året. Grått och deppigt. Vi hade iofs sol idag så vi har redan slagit 2014 års november i soltimmar. Då var det 5 soltimmar totalt läste jag nånstans.
Hoppas den här månaden går fort. Tänker försöka fylla den med kul saker.
Förutom ett släpande kalas för mig p.g.a Lite folk som är sjuka så fyller L, det är Fars dag, vi ska på matmässa på fred och åker båt på lörd. Jag har 4 tisdagar då Erna och jag snor bilen och gör nåt kul. På önskelistan står Thuns, Gottsunda centrum, tillbaka till Västerås, och kanske Norrtälje. Sen är det ju faktiskt 1a advent den 29e.
Dec brukar ju gå rätt fort och då är det ju så mysigt med ljus och så överallt. Kom på att jag ska köpa en till slinga med prismorna och sätta i bågen över grindhålet. Den är ju Led och bättre än den som är där nu. Blir finare också.

Idag har jag i stort sett bara glott på Tv och lagat mat. Ser ju Downton på söndagar sen fastna vi i nåt galet om 2 tjejer som byter stil med varann i 1 dygn och sen blir stylade. På TLC. Jo jag har iofs gjort 2 inlägg på den andra bloggen idag och det tar ju lite tid med.

Nu ska jag leta efter en liten anteckningsbok som är borta, en där jag har alla kundnr, personnr och annat viktigt står. Den ligger säkert på eller i skrivbordet nånstans men inte på sin plTs och så får det inte vara.

So long! Med en stulen bild!

Av Neta - 1 november 2015 01:32

Måste få dela med mig av bilderna från idag

Danmarks kyrka och kyrkogård där mina svärföräldrar ligger

Min brors grav i Uppsala

Minneslunden

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards