Mina ord och tankar

Alla inlägg den 4 januari 2016

Av Neta - 4 januari 2016 01:00

Forts oförändrat men stabilt på doktorsspråk. Tror det är bra.

M hade haft trevligt hos syrran igår och stannat länge, blev hemskjutsad.


Vi gör inte många knop, det är för kallt för mig att åka ut med scootern. Glor på TV, läser, kollar datorn, målar lite i våra vuxenmålarböcker. Den största ansträngningen jag gjort idag är nog duschen.   Däremellan så äter och fikar vi. Men vi låter bli julkakorna, får va slut på godsaker nu.


Hade tänkt åka till Örbyhus idag men dom skulle ut och äta och sen skulle Ma spela. Såg det försent annars hade ju vi också kunnat åka till greken i Svista.


I morrn blir det väl en liten stadstripp, in till Nelins o handla lite grönt o nån frukt kanske. Både djuren och vi behöver nytt. Nån dricka kanske, jag fixar inte vin längre verkar det som, vi tog ett glas till maten idag men jag bara somnar. Sover ju oroligt nu så klart, kan väl bero på det med.


På tisd får vi besök sen efter onsd är det ju vardag igen. Nu börjar värsta tiden, bara en evig väntan på våren, tur vi har tjejernas födelsedagar nu i jan och febr. Alltid nån orsak att laga nåt extra.

Väntar ju på svar på min överklagan också. Då är det inte bråttom inte.


Funderar på om jag ska ta bort min facebook. Känns nästan meningslöst att ha den, känner mig totalt osynlig ibland. Jag har ju både insta och twitter + att jag bloggar. Vill folk veta vad vi gör kan dom se det ändå. Sen finns det faktiskt telefon och man kan ses IRL. Funderar ett tag till.


Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards