Mina ord och tankar

Alla inlägg den 13 mars 2016

Av Neta - 13 mars 2016 02:00

Jag hade hoppats på Panetos, tycker dom hade varit lämpliga att representera Sverige så omvärlden fått se att vi minsann har färgade svenskar också. Dessutom gillar jag låten. Men samtidigt är det ju kul med nya förmågor så Frans är nog en värdig representant också, tror dock inte han har en chans. Det hade däremot Panetos låt haft om ni frågar mig. ;-)

C har varit piggare idag men kroknade till ikväll igen. Var kanske inte så bra att tvätta och hänga. Sen hjälpte hon Elle med håret i duschen när hon kom, infektionen såg bättre ut idag. Hennes insufficiens ställer verkligen till det ibland.
Äntligen kan man hänga ut tvätt, lite för mjukt i marken på baksidan än men jag har ju altanen. Vilken doft sen! Skulle kunna tvätta om allt i linneskåpet för att få den där doften där. Ja i garderoberna med. :-D

Det fanns nog en mening med Ls och min brist på kommunikation som gjorde att vi inte åkte på bakmässan idag. Blir inte i morgon heller för jag har sällan sett något bli så nerskrivet i kommentarerna till evenemanget på facebook.
Ma ringde nu ikväll för att varna oss men vi hade redan sett. Hon tog med sig sin mamma ist och hade knappt sett något, det hade varit trångt och bökigt och inte ens barnvagnar hade kunnat ta sig fram på ett bra sätt. Jag hade nog fått lite panik. Synd på Linus hade varit kul att se hans workshop och Roy Farez, men går väl fler tåg. Ser fram mot trädgårdsmässan ist.

Vi hade kunnat vara på fest i Jumkil ikväll med, P-H hade ordnat själva med mat och allt, men dels hade det gått på en himla massa pengar för oss 4 om vi skulle ätit. Sen köra antingen 2 mil in till stan och lika långt ut dit alt rakt över på småvägar för att gå på bara dansen, det lockade inte heller. Ingen av dom vi hade kunnat ha trevligt med skulle åka. L va inte det minsta sugen efter att ha legat under bilen hela em heller.
Så det blev hemgjord pizza med räkor o kyckling o mellon ist, sen lite skidåkning på det.
E är hemskjutsad, vi har en ny handbromsvajer och lite vår i huset, bara en sån sak.
Nu ska jag ta en whiskey och sen krypa ner i bingen.
Hörs!


Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards