Mina ord och tankar

Alla inlägg den 16 mars 2016

Av Neta - 16 mars 2016 14:51

Hostar nästan upp lungorna på nätterna men relativt lugnt på dagarna. Huvudvärk på 3e dagen, "trött i nacken" också måste ibland ha stöd där när jag sitter i soffan. Det är som skallen vill tippa bakåt.
Men ingen feber och fortfarande bara lite lätt snorig och det kan lika gärna vara allergin, börjar ju nu.
Sol och strålande väder idag men jag törs inte riktigt ända ut, nöjer mig med altanen, rädd att hostan blir sämre.

C inviger sin nya cykel genom att åka och möta Elle som ska scootra hit. Hon fick vad vi tror iaf ett cortisonras i morse då hon varit till distriktan. Jobbig behandling gjorde väl att det gick åt mer. Cortisonet drar ju med sig blodsockret på ett underligt vis så hon var tvungen att stapla in på affären och äta en frukt och dricka nåt innan hon tordes köra hem och det hade varit läskigt.

Snart ska L åka och hämta min nya laserskrivare. Vi ska sätta en hylla ovanför den andra så den kan väl inte användas på ett tag iaf. Håller ju på och drar om persiennerna nu. Nåt fönster till som är klart.
Jag försöker fixa lite med blommor men det är ju några st så det tar ett tag. Men det går framåt.
Ser fram mot helgen då jag ska ut och handla lite vårväxter för att göra lite påskigt och vårigt både ute och inne.

Nu ska jag ta en kopp kaffe med tjejerna och se på Aidensfield.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards