Mina ord och tankar

Alla inlägg den 17 mars 2016

Av Neta - 17 mars 2016 01:20

Vill du jobba extra 10 timmar i månaden. Eller känner du någon som kan/vill?

Alma assistans söker ledsagare som ska jobba med mig. 5 timmar varannan vecka som kan ökas. Gärna em men enstaka kväll sommartid kan funka.

Syftet är främst socialt för att jag ska komma ut ur huset och kunna göra ”kul saker” som att komma ut på en utflykt, gå ut och äta, kunna åka till en annan stad, shoppa, eller bara njuta i solen i t.ex stadsparken.

Så småningom kan det också bli fråga om att åka till badhus, sittdans, rullstolsdans eller gym. Men då jag behöver en del hjälp där gör vi det först efter att vi lärt känna varandra och kommunen ökat min tid.

Du kör min bil från min bostad och tillbaka, om vi inte bara är här vid sjön eller promenerar i omgivningen, då har jag en elscooter jag åker på och behöver inte dras.

Naturligtvis kan du parkera din bil på min tomt. Buss går varje ½ timme nära huset.

Du är tjej ca 40+ och stark, rullstol ska lyftas i och ur bil och jag är rätt tung att dra. Det är dock mest fråga om platta underlag.

Du är rök och gärna också parfymfri, blir inte dödssjuk men är känslig.

Min nuvarande ledsagare har fått heltid på jobbet och kan därför inte fortsätta och dottern som var det först har fått annat jobb. Min man är sjuklig.

Lönen är för närvarande 130 kr/timme och alla utlägg som mat, fika o ev inträden betalda.

Sprid gärna detta på arb.platser m.m


Mina intressen är dans, åka på kryssning, trädgård och blommor.


Kan/vill du eller känner du någon du tror är lämplig så skicka in ett personligt brev + cv till


Elin salemark

Alma assistans

Kungsängsvägen 29B

753 23 Uppsala

Tel 018-600 187


Skriv att det gäller ledsagning och hänvisa till Bloggplatsen.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards