Mina ord och tankar

Alla inlägg den 25 mars 2016

Av Neta - 25 mars 2016 19:51

Haft ett anfall i natt som inte kan förklaras på annat sätt. Tror boven kan vara påskliljor så dom bor nu på altanen, ser dom ju iaf.
Tog in dom när J med familj kom men kände av dom efter ett tag. Så nu blir dom därute. Fick en kruka till av J så det är fint därute nu.

Gjorde varsitt påskägg till Emilia o Rasmus, varsin påskpåse köpte jag på GC. Johnny o Matilda fick en påse fruktlakrits.
Det blev väldigt gulgrönt på soffbordet men blomman är ju ute nu.
Våfflorna gick hem, gubbröran fick godkänt och även fruktsalladen jag gjort till sista dessertvåfflan. I övrigt hade jag fraiche, rödlök och rom så man kunde välja på salt eller söt.
Dom ville hem till Lets Dance så dom åkte för en stund sen. J hade jobbat innan och kom i svarta kyrkkostymen.

Nu tar vi det lugnt en stund sen ska jag fylla tårtan till i morgon. Det mesta är i övrigt klart. Iaf det som kan förberedas.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards