Mina ord och tankar

Alla inlägg den 27 mars 2016

Av Neta - 27 mars 2016 23:20

Fint väder men mycket blåst. Elle har nån infektion på G igen, ont i halsen med så vi tog det lugnt. Hade iaf inte varit så mysigt vid kusten i den här blåsten.
C gick till kyrkan tidigt i morse och L fick åka upp ensam på gudstjänsten men hade spelat in då dom sjöng " Hallelulja" ganska mäktigt!

E fick sova till hon vaknade och det blev till lunch nästan så det blev frunch sen, lunch för dom som kom från kyrkan :-)
Sen har vi tagit det lugnt, kollat lite repriser och ätit rester. Hyrde en film på TVn nu ikväll, "Så och på jorden" hade inte sett den. Det var inget som lockade på TVn och dom hade en del filmer som bara kostade 19kr.

Rätt skönt med en sån här mellandag då det varit fullt ös sen i torsdags. Inte för att gårdagen var så jobbig precis men iaf gäst hela dan och två stadsresor. Men nu vet hon var vi bor så nästa gång kan hon ta bussen.

I morgon ska vi inte göra så mkt heller, Elle åker väl hem och Christine jobbar dygn. Hoppas på mindre blåst så kanske man kan ut en sväng iaf. Isen gick idag, iaf mitt ute på sjön som vi ser så det kan ju vara värt att åka ner där.
Har en halv tårta kvar och åker kanske över till grannbyn med den, dom borde vara hemma nu.
Nu sitter vi här E och jag med varsin dator. Småpratar lite emellanåt. L har jag knappt sett sen lunchen, håller på med nåt virus han fått i sin dator.
Ska dra mig mot säng och bok snart. Ha en fin annandag!

Visst är kaninen lik Skruttan?

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards