Mina ord och tankar

Alla inlägg den 6 april 2016

Av Neta - 6 april 2016 01:07

Humlan den kryper  där på påskliljorna, har även viftat bort nåt djur som lät som en mygga och flög runt mig. Den sistnämda är jag gärna utan.

Bara för ni skulle se humlan gjorde jag den stor så nu kan jag inte skriva under bilden. Är väl min dator kanske.


Fortsätter och rensa bland receptfoldrar o tidningar. Spar korsorden, har säkert flera 100 bilagor men ger Mi en lunta då och då. Skriver av en del recept som kommer som nytt i matbloggen nån gång.


Tagit bort de sista påsksakerna idag både ute och inne men inte packat ner allt än, är ju en dag i morgon med. Då ska jag in till ÖB medans C är på ett möte och kolla på den grillen. L tycker inte men jag tycker det vore kanon och kunna grilla uppe på altan med. Vi får väl se men det är jag som har pengarna isf.


Bokade en dagkryss till MA på fred, C jobbar men vi andra tänker åka, ska visst bli blåsigt men ingen storm iaf. Många som åker lörd annars men sist vi åkte en lörd var det så ini hoppsan med fyllon. Slipper gärna det, Elle som inte får bli stressad mår inte så bra då heller.


På lörd är det bara 3 v till Valborg med. Så fort det gått.

Klockan går fort här med, ska ta mig i säng! Hörs!






 

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards