Mina ord och tankar

Alla inlägg den 28 april 2016

Av Neta - 28 april 2016 01:29

Jag får kommentaren " Låt inte så arg" det kunde lika gärna ha varit "Låt inte så otrevlig" för det händer lika ofta.
Jag blir helt paff, fattar inte nånting, är varken arg eller otrevlig. Blir om jag ska vara ärlig skitledsen för sen får jag ju höra ( i bästa fall) hur otrevlig jag är. Och det är jag inte. Vet inte varför jag uppfattas så ibland och varför folk tycker jag låter så.
Får även ibland kommentaren " skrik inte" det gör jag inte heller, pratar bara normalt. Är det för jag uppfattas högröstad som jag låter arg eller otrevlig? I min värld pratar jag bara! Och det måste jag ju få göra. Fattar ingenting!

Idag for vimed ledsagaren till Thuns, E hängde på. Ville kolla efter en blusponcho och skor till sommaren, hittade båda.

Kände direkt att dom här skorna passade mina fötter, sitter som gjutna och fötterna som ju ibland sväller kan få göra det. Det är resår i bakkappa och de två första paren "remmar" perfekt!

Ingen smickrande bild precis men se på blusen. Så himla tunn och fin, ska sen has till vita lite vidare braller. Tightsen jag bär här är bra för mina knän, jag slipper linda då det blir jämt tryck över dom och jag får inte lika ont. Bra när jag åker rullstol länge som idag.
Nöjd med dagen iaf.

Hemma lite tidigare än beräknat så vi gjorde gratäng på korv, grönsaker och mos. Problemet bara att den aldrig blev klar. Verkar som ugnen inte funkar som den ska längre. Irriterande!

Lugn kväll som nu övergår i natt! God natt! ;-)

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards