Mina ord och tankar

Alla inlägg den 19 maj 2016

Av Neta - 19 maj 2016 00:07

Då menar jag verkligen ute.

Hämtsushi med den här utsikten med Elle. Var i Stadsparken hela em, upptäckte en ny glassfavorit

Lemon Curdglass från Sia, så himla god. Fick bli efterrätt i solen. Kom lite vindar ibland men vi satt hyfsat i lä.
L åkte iväg och ombesiktigade bilen, skönt att ha det gjort. Kom sen med fika vi gjort i ordning hemma och godaflätor med nån pekannötcreme i och nötter på. Då var vi så kaffesugna så vi höll på krevera.
C anslöt och hon och jag gick en sväng och kollade blommorna i parken.

Lökarna har väl snart blommat ut och alla perenner är på väg upp.

Sen åkte vi upp till Gottsunda centrum, gick ett varv på kläd och skobutiker, kollade in second hand och köpte med oss "Footlong" hem från Subway. Jag har aldrig handlat där innan så det var en upplevelse i sig. Inget för den veliga om man säger så. ;-D
Jag tog ett ost & örtbröd, kycklingfile', mild ost, grönsaker, rödlök och avokado. Helt ok!

E hängde med hem och, vi åt och fikade medans vi kollade på småkockarna och dagens Aidensfield.
Sen har vi planerat helgen, kör ihop sig lite med andra aktiviteter för C. Dom har konsert och körfest efter det. Samtidigt har J "kalas" men vi andra får väl hålla ställningarna.

Nästa helg är det Mors Dag, har önskat mig en middag hos greken i Svista med alla 3 barn med familj, hoppas jag får det. " hint hint"

Nu ska jag hoppa i säng. Ha det!

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards