Mina ord och tankar

Alla inlägg den 30 juli 2016

Av Neta - 30 juli 2016 00:21

Det innebär att man sitter ute så länge man kan på kvällen och sover länge! Ingen större skillnad för mig alltså, ja mer än att man sitter ute då.
Har fått en himla klåda efter getingsticket.

Så här såg det ut morgonen efter. Lite märkligt att själva sticket är som på ena sidan av svullnaden. Hade sovit med kompresser på som vi dränkt i alsolsprit. Sen har jag smörjt med cortison.

Redan igår kväll hade svullnaden gått ner och så här ser det ut nu, men kliar nåt så otroligt.

Suttit med korsord och iskaffe idag, sen vatten och frukt så klart. Gäller att hålla vätskebalansen.

L stack ner till sin brorsa idag men igår var han ut en sväng i skogen och kom hem med blåbär och kantareller. Blev 10 påsar förvällt o klart. Inte så mkt blåbär men det är ju inte kört än så kanske hinner få lite till. Nån liter har jag iaf. Han och E satt på altan och rensade svamp igår till det blev mörkt, då hämtade dom en läslampa och gjorde klart i mörkret. Såg lite mysigt ut. Jag fixar inte att jobba med armen i luften så jag slapp. Annars är det ganska mysigt göra tycker jag.
L plockar på ett helt annat sätt än jag, får med sig halva skogen. Jag rensar på plats så det inte är så mkt jobb hemma sen. Mi gör lika.

Lugna men mysiga dagar. Ett dopp då och då annars mest på altan och ikväll kom Cs kompis och dom umgicks....

Tror jag....;-D

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards