Mina ord och tankar

Alla inlägg den 31 juli 2016

Av Neta - 31 juli 2016 20:50

Idag råkade jag nog ut för nån som vaknat totalt på fel sida. En pappa jag följer la ut en bild på en av sönerna som gjorde nåt i köket och skrev nåt om att barnen tagit över köket.
Jag tyckte det var lite gulligt och att barnet var duktigt så jag gillade och skrev "Det är lite bekvämt med stora barn ibland" med en leende smiley till.
Döm om min förvåning när jag får tillbaka
" vad menar du med bekvämt 'rött frågetecken' för att dom hjälper till eller 'arg smiley och rött frågetecken' önskar att du slutar följa mig"
Jag skrev så klart tillbaka och förklarade att han nog tagit det lite fel och att jag menade att dom var duktiga som hjälpte till och att man inte måste göra allting själv längre.
En grej jag upplevt som positivt med mina barn iaf.
Han har varit in och lagt ut flera bilder och jag taggade honom i svarskommentaren så han har ju helt klart läst det. Men ingen reaktion, skrev då ett pm och frågade vad han menade, inget svar!
Jag har aldrig träffat den här pappan och känner bara till honom så det kan ju inte vara nåt annat som ligger bakom.
Där ser man ändå vad tonfall och mimik gör när man säger nåt till nån IRL. Men den här personen tog nog priset i "Annorlunda" bemötande. ;-D Förstår inte hur man kunde missförstå den!
Å nej jag slutade inte följa honom, det är väl upp till honom att ta bort mig isf. Men som sagt han känner inte mig och inte jag honom.

Ni är många som skriver och frågar om E. På torsd ska doktorerna ha rond och ta upp det dom upptäckte på CT. Det troliga är väl att dom gör en riktig skiktröntgen efter det och sen kan vi bara vänta igen.

Dagarna går i lathetens tecken vi gör det vi måste, äter när vi är hungriga, och sitter ute så mkt vi kan. Älskar min altan och just nu är ju alla blommor som finast med. Korsord är väl den huvudsakliga sysselsättningen just nu.
På onsd är Tom Jones i Uppsala men svindyra biljetter så vi gör som vi gjorde på Elton John förra året, ja vi lär inte bli ensamma om det blir som då heller för vi satt med ett hundratal andra i Engelska parken och lyssnade, hade lite picknick. Pratade med Mi ikväll och han och några till kommer med. Gjorde en inbjudan på fejjan med så säkert kommer det därifrån med. Ma jobbar så han var osäker på om hon skulle med. Men vi fixar det annars, han behöver ju fortf lite hjälp.

Nu vankas det lite mat här. Händer inte så mkt att skriva om som ni märker. ;-D

Hörs!


Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards