Mina ord och tankar

Alla inlägg den 8 augusti 2016

Av Neta - 8 augusti 2016 00:19

I morse strax efter jag gått upp och satt på sängkanten efter jag klätt på mig small det till i ryggen. Gjorde så himla ont att jag nästan inte fick luft. Jag gjorde absolut ingenting mer än läste nyheterna på paddan.
Kunde iaf hanka mig fram men fick gå på värktabletter hela dan. Blev inget gjort i trädgården heller men som tur var, plockade Elle av krusbären iaf.
L var en sväng till skogen men regnade hem efter en stund bara. Här kom det inte en droppe. Hann iaf få en halv kasse gulingar och nån liter blåbär + lite av de röda vinbären han såg förra gången. Kanske en halvliter röda.
Han sa att lingonen börjar rodna redan.
Mi ringde och hade plockat 10 liter sv vinbär, frågade hur mkt jag ville ha. Nöjde mig med hälften, ska ju bara göra gele' till oss och E. Bara hämta i morgon, vilken lyx med sånna vänner.

Mest hållt till ute men försökt röra mig så inte ryggen stelnar också. Satt och lagade mat som jag ju alltid gör men sitter lite snett och fick ont igen. Nu ligger jag på rygg och det känns hyfsat.

I morgon kommer C hem, ikväll hade dom överraskat Date i Vadstena. Dom tyckte nog att dom var lite på fel ställe. ;-)

Nu ska jag läsa lite innan jag somnar.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards