Mina ord och tankar

Alla inlägg den 19 augusti 2016

Tur

Av Neta - 19 augusti 2016 23:29

Jag har haft ett skänkskåp jag inte varit riktigt nöjd med, tyckte det såg hoptryckt ut. Köpte det begagnat och tänkte väl inte på det förrän det stod här.

Av Neta - 19 augusti 2016 08:27

Slipdammet ligger överallt trots att man försöker dammsuga hela tiden. Precis som att det gömmer sig och kryper tbx igen.

Vaknade strax före 6 av ett ljud som visade sig vara regn, inte vilken skur som helst, var som en grå vägg utanföf fönstret. Inte så långvarigt som tur var utan övergick i mer normalt regn sen.

Nu ska vi strax åka in till Ikea, äter frukost där idag och igår blev det hämtmat. Knepigt att leva utan kök.
Kroppen är inte riktigt med heller, idag reagerar den på rusket. Svårt att stödja på hö ben och armbågarna har sagt upp sig. Kul när jag ska ta mig till bilen med kryckor. Hoppas jag fixar dagskryssen i morgon, Elle, jag, Leif och Mi o Ma åker på Mats Rådberg. Sen kolla lite på crusingen på American car på hemvägen.

Får väl tvätta lite idag sen och börja se efter vad som ska med till Motala. Ser lovande ut där med både temp o väder de dar vi är borta. C ska vara hemma och måla klart hehe.

Här ska vi bo med sjöutsikt.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards