Mina ord och tankar

Alla inlägg den 28 september 2016

Av Neta - 28 september 2016 03:04

Va arg och irriterad redan då jag vaknade. Inte blev det bättre av att jag hade ont i halsen och var snorig. Lättade ju lite då jag kom upp och igång men nu ikväll täppte jag igen o nös så där 700ggr. Kändes det som iaf.
Inte gjort många knop idag försökt ta det lugnt och druckit mkt. Läst, kollat på en gammal svensk film och så korsord då så klart!
Pratat en del med C och bubblat i luren med en kompis. L har haft lite körning med E idag så C o jag käkade middag ensam.

Röjde och sorterade lite papper idag. Så plötsligt hittade jag ett brev om 2 såna fonder man spart i. Har haft tur med mina dom ger en del. Hade inte tänkt på dom här, men dom ger mig nästan 2000kr extra i månaden mot vad jag räknat ut. Gör inget alls det ;-)

Ute har det börjat blåsa rejält, dom har lovat hård blåst och regn i natt och på morgonsidan. Skulle väl komma lite sol först på em. Ja det börjas väl nu sen kommer det där vita eländet med. Har inget emot jul o advent, ja nyår ingår där med. Det är efter det de blir så långväntat. Hoppas jag är lite bättre nästa vår o sommar än jag varit i år bara.

Ska försöka sova nu, har lite huvudvärk att sova bort. Har höjt huvudändan på sängen så hoppas att jag inte täpper igen.
Sköt om er hörni! Sov gott när det blir dags

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards