Mina ord och tankar

Alla inlägg den 3 februari 2017

Av Neta - 3 februari 2017 00:34

Idag har jag träffat min nya ledsagare, en tjej härifrån byn. Vi är i "lär känna varannstadiet" fortf men hon är bra.
Es gamla habläkare skulle prata om sitt jobb på en träff på Lötenkyrkan idag. Vi åkte dit och hamnade först i en minnesstund för en 100-åring som gått vidare så sent som igår. Fika efter det och sen lyssna på A-K. Fin stämning och så fina och vänliga människor, hälsade oss välkomna och en kvinna och en trevlig gentleman satt sig hos oss och fikade eftersom vi inte varit där innan. Fin gest!
Fick se Cs skola med, kul då jag bara sett den från torget.

Sen for vi till Gränby, åt en sen lunch och shoppade lite. Jag köpte födelsedagspresenter till C.
C och L gjorde soppan ikväll och jag förberedde morgondagens lunch. E, L o jag ska åka på en dagskryss i morgon, P-H spelar och det var ett bra tag sen vi hörde dom. Ska bli mysigt att få skämma bort sig lite och äta middag på båten. Hemresan brukar dock bli lite seg men man får väl stå ut lite för det man får.

Kvällen tillbringades i soffan, jag var iaf tidvis vaken. Nu ska jag försöka sova på riktigt.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards