Mina ord och tankar

Alla inlägg den 4 februari 2017

Av Neta - 4 februari 2017 00:51

Vaknade tidigt i morse, iaf är 6.35 tidigt för mig nu för tiden. Fanns en tid då jag gick upp 5.45 varje morgon men det är inte min biologiska klocka om man säger så.
Nu för tiden står larmet på 9.30 för senare än så vill jag inte vakna, då blir dan förstörd. Oftast vaknar jag dock av mig själv runt 8- halv 9.

Idag hade vi ett ärende i stan innan Rosella så vi plockade upp E och gjorde det. Vad säger ni om att köpa 2 kuddar för närmare 2000kr och betala 45kr? Det gjorde E idag tack vare ett gäng presentkort hon fick när hon fyllde. Vågade nästan inte lägga kvar dom i bilen under kryssen.
Jag hittade servetter och underlägg lika min nya löpare på soffbordet, så fick också lite nya leksaker. ;-) Bara älskar Hemtex.

Redan på parkeringen i terminalen träffade vi sen på en kompis vi inte träffar var dag precis. Lärde känna varann genom min vän Nadja som tyvärr inte finns längre. Vi jobbade alla ideellt i Barncancerföreningen.
Tur var väl det för hon motionerade L rätt bra på båten sen.
Kul att träffa och höra P-H igen, det var ett tag sen. Lugnt och fint både på och utanför båten.

Fullt så här lugnt var det dock inte, det är folk på båda sidor om det där paret, bara jag som passade på att fota i luckan som blev.

Vi hade alltså en trevlig em och kväll på en annars väldigt grå dag, känns som man lever i svart-vitt nu.
Resan hem gick bra trots lite nysnö och halka där ute vid kusten. Sen har vi legat i varsin soffa med en fika och kollat på "På spåret".
Kom hem till ett nystädat hus, C den gullungen hade till och med bytt gardiner i köket. Förstår inte hur hon hann, vi åkte10.30 och hon började jobba vid 15. Då hade hon ätit och gjort 2 matlådor med.

Nu ska jag sova, i morgon är det körjubileum med efterföljande middag. Kanske... dom andra är anmälda men inte jag. Men tror nog det löser sig. Björklinges kör som C är med i firar 100 år.

Avslutar med en bild på en Viking. Ni ser ju vem det är. ;-D

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards