Mina ord och tankar

Alla inlägg den 7 februari 2017

Av Neta - 7 februari 2017 01:11

Söndagen blev verkligen en vilodag, L gjorde lite matbröd och C en lasagnett. Jag fick ledigt.
Inte många knop gjorda idag heller mer än det löpande. L är dunderförkyld så jag vet vad jag har att vänta mig. Han tänker till o med va hemma från officersträffen ( ni vet, gubbdagiset) i morgon så han är nog sjuk på riktigt.

Det är marknad i stan men jag avstår gärna så här års. För kallt, dessutom kullersten. Vi brukar åka på Tierps i maj ist, bra mkt behagligare och ett asfalterat torg.

Är inte så mkt planerat veckan som kommer heller, därmed inte sagt att det inte kommer att hända nåt ;-)
Mamma fyller 85 idag, vi har kommit överens om att sluta fira men hennes brorsa hade varit där igår och Rune o hon skulle festa på smörgåstårta idag. Hon är duktig som orkar fixa fortf men det märks att hon börjar bli äldre.

Min bäddmadrass till nya sängen ska äntligen komma, fick ju fel vid leverans och det visade sig att min strl var slut. Nu ska den komma i veckan iaf.

Fick hem 3 sommarklänningar i trikå igår och dom satt bra allihop. Nu vill jag ju kunna börja använda dom. Köpte en kortärmad orange, modigt va? Men jag passar i den färgen även som grå.
Dom andra var lika, en rosa och en rosablommig på vit botten. Utan ärm men inte jättestora i ärmhålen. Brukar kunna vara det ibland.

Fixat lite mer presenter till C och nåt lite till båda två till "Alla hjärtans" och idag har jag också skickat blommor till en person jag inte känner. Blev så berörd av det jag läste på hennes blogg, fantastisk människa! Fick leka lite detektiv men hitta en adress till slut.

Ja och nu ska jag försöka avveckla den här dagen. Det är sängdags för länge sedan.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards