Mina ord och tankar

Alla inlägg den 9 februari 2017

Av Neta - 9 februari 2017 00:15

Fick nya bäddmadrassen idag, och jösses vilken skillnad. 8 cm mot 2 eller vad min gamla var. Bra mycket mjukare med, ligger som på dun.
Så jag bäddade rent så klart och nu är jag nyduschad och väntar på att håret ska torka.

Idag orkade L åka och hämta Elle, hon har varit här hela em och kvällen. Vi har planerat lite för sommar.
Vi kan ju inte vara borta så många dar i rad iom kaninen så vi tänkte 3-4 nätter i stöten i maj - aug. Lite längre i juli kanske. Sen kanske nån kryss emellan. Funderar på att skippa Malung helt, alt bara åka upp tisd och vara i Orsa sen. Samtidigt vill vi båda till Öland.
Oskarshamnsborna ska flytta till Lessebo och vill att vi ska komma. Norrut vore ju också kul och vi pratade förra året om Sörmland. Göta kanal är ju kul.
E har dock svårt att åka bil i mer än 2-3 timmar på sommaren kanske lite längre om vi åker på natten.
Vi har liiite svårt att bestämma oss. Men jag längtar så ini bomben till bara ben, bad och grillkvällar.
Sen att få åka runt i vårt fina landskap på picknick, fick en bok om Uppländska byggnadsminnen och vill gärna åka runt o kolla slotten och bruken. Åka ut till kusten till Öregrund, Österby och Sigtuna.

Pratade också om Alla Hjärtans dag. Konstaterade att hon har stickcafe' och C är borta på dagen och har kör på kvällen så där sprack den dan. C fyller sen 2 dar efter så får väl ta det då.

Sol och fint idag med men jag kommer ju inte ut. Funderar på att prova att åka ut på scootern utan att åka i isiga backar. Blir ju korta sträckor då men får ju luft iaf. Känns roligare än att bara gå ut och sätta sig. Men lite läskigt om det är halt. Borde skaffa termobrallor.

Nu ska jag läsa en stund! Ha det gott!


Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards