Mina ord och tankar

Alla inlägg den 13 februari 2017

Av Neta - 13 februari 2017 14:58

Lägger ni ner en förmögenhet på den dagen? Hur firar ni? Om ni firar.
Här focuserar vi på omtanke, gör nåt gott att äta och kanske köper vi lite jordgubbar. Jag brukar hitta på nåt till tjejerna men inte lägger jag ner nån förmögenhet precis. Sen kan man ju maila iväg nån hälsning till dom man tycker om. Jag tänker nog sätta in en hundring till hjärt o lungfonden också.

Trodde inte vi skulle kunna göra nånting då C skulle jobba men så ville nån byta så det kan bli en middag innan hon sticker till kören ändå. Hon hade sett att vi hade hjärtpasta och föreslog att vi skullesteka falukorvshjärtan till :-D
Tror vi kan lite bättre än så dock! Vet inte hur gammal den pastan är heller.

Iaf, från oss alla till er alla! Ha en fin Alla Hjärtans Dag!

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards