Mina ord och tankar

Alla inlägg den 1 mars 2017

Av Neta - 1 mars 2017 01:00

Dom här snyggingarna vann en Grammis idag! En GRAMMIS!!! Fattar ni va stort? Dom har ju flera Guldklavar och andra priser också men det här slår ju det med hästlängder.
Dom är ju bäst så klart men finSverige brukar inte ha samma åsikt som mig.
Det här bandet har man ju dansat några tusen mil till när jag kunde det. Suttit och lyssnat i Malung alla år både i Grönland och uppe i parken efter det sen.
Uppplevt dom från gamla sättningen till vad det är idag med flera medlemmar emellan. Gillar deras lite fartiga stil, älskar deras låtar och att dom alltid haft så mycket eget matriel.
Hade förmånen att kunna boka dom på ett av mina knyt men av dom som var då är bara Andreas kvar nu. Micke var ju med i Nova när C gjorde sin prao och dom andra känner jag inte till jättebra men trevliga och framförallt duktiga killar allihop.
Jag är så himla glad för deras skull!
Å vet ni vad? Dom spelar på Cinderella i morgon och den kryssen bokade jag i början av januari. L, jag och E åker. C börjar 15 på torsd och kan inte åka. Gissa om hon hade velat vara med? ;-)
Vi har bokat handikapphytt i morgon, 17 kvm svängrum. Dansgolv i hytten liksom. Högre säng och inget uppsteg till toan. Dessutom havsutsikt. Hoppas det funkar bättre för mig.

Annars har det varit mest tvätt idag. Fått byta hjul på rullstolen för det gnisslade. Dom var här från hjälpmedelscentralen och fixade det. Vi höll på bli tokiga av ljudet och kommentarer från folk. Som om vi hade gjort det med flit. :-D

I morgon är det packning och lunch i Fullerö på Kocken & Kallskänkan innan vi drar. Sjömansbiff var visst "Dagens" inte fel alls.
Nu ska jag sova och drömma om att jag kan dansa igen, till Sannex..... ;-D

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards