Mina ord och tankar

Alla inlägg den 2 mars 2017

Av Neta - 2 mars 2017 19:53

Men med fina minnen och upplevelser. Satan i gatan va bra Sannex är, dom borde ju varit skittrötta efter kvällen före, men av det märktes inget, varken igår eller idag.
Dom levererade på topp och var lika trevliga som alltid. Vet att jag läst nåt på nån sida om dans att dom ska ha blivit " märkvärdiga" alltså att framgången ska ha stigt dom åt huvudet. Inget vi märkte iaf, nu känner ju vi bara Andreas och Micke men jag såg inget sånt hos dom andra heller.
Tycker dom är lika mån om publiken som dom alltid varit.
Black Jack spelade också och det var första gången vi hörde dom med Kjelle. Han har ju varit borta från branchen ett tag. Mycket vatten har ju runnit under bron sen dess, riktigt tragiska saker. Ändå känner man igen honom, rösten, sättet på scenen om än lite lugnare nu kanske, men ingen blir ju yngre. Han trivs, det syns.
Vi åt gott, och unnade oss verkligen. Att bo i handikapphytten för oss med både min rullstol och Elisabeths rollator var ju perfekt. Har ju haft ont efter dom senaste kryssen men inte nu.

Ja ni det är allt jag orkar skriva nu. Så trött!

Orkade inte laga mat ikväll.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards