Mina ord och tankar

Alla inlägg den 4 mars 2017

Av Neta - 4 mars 2017 23:44

Varför skulle jag skriva så där om vår igår för? Vaknade upp till snö i massor i morse. Det ligger kvar än också, sjunkit hop javisst men nu frös det på med. Nu skulle det dra sig söderut. Hoppas på mildväder och regn.

Tack för kommentarer på inlägget igår. Publicerar inte dom otrevliga, vill ha en bra stämning utan bråk i kommentarsfältet.
En del tycker jag är hopplöst gammalmodig men vet ni vad? Det är det som är så jäkla skönt med att ha uppnått den här åldern. Att man kan få vara lite gammalmodig. Så tyck på ni! :-) det är ju det jag gör också.

Idag har jag inte gjort många knop. Sonen med familj och sondotterns pojkvän har varit här. Dom har inte kunnat fira C förrän nu, dels har hon varit upptagen och dom med. Hon fixar ju både inköp och bakning själv nu, gjorde små chokladcupcakes och en cheescake m passionsfrukt. Köpte nån kaksort med.
Fick lite fina hårprodukter, har man en svägerska som är frisör så. Hörde att hon visst ska få vara modell åt Matilda i nåt sammanhang med. Dom åkte sen härifrån direkt till nån innebandymatch, det är deras liv så här års det.

Vi slöade en stund när dom åkt innan vi började, eller vi, innan tjejerna började med maten.
Käkade bakpotatis och gjorde 2 röror till, en med räkor och rom, och en med bacon, rödlök och persika. Så goda.
Kollade på 2 chansen och jag tyckte nog att rätt personer gick vidare. I morgon är det tidig uppgång för att se Vasaloppet. Skippar blåbärssoppa men har både blåbärste och blåbär att ha i filen ist ;-D lär bli frukost framför TVn iaf.

Så önskar er en god natt!

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards