Mina ord och tankar

Alla inlägg den 10 mars 2017

Av Neta - 10 mars 2017 23:45

Kan inte bli bättre start än på Rosella, när man kommer hem är halva kvällen kvar. Vi har ju åkt några fredagar nu.

Sen kom vi hem till det här. Te kan bytas ut mot valfri dryck i glas på fot. Det gjorde jag. ?

Men för att ta det från början så åkte Leffe, Elle och jag. Claes Lövgrens spelade. Va ju inte så länge sen vi var på dom på dansbandsveckan men då hörde jag dom knappt än mindre såg dom. Det gjorde jag idag. Snygg buss hade dom också, parkerad vid terminalen. Den hade jag inte sett.
Åt en jättegod fisk på båten och köpte lite Dumle till muffins.

På hemvägen in i Norrtälje för att jaga den här, eller jaga och jaga den fanns i infodisken på Flygfyren.


Har ju köpt den här från början, Norrtälje är ju en stad jag som ung, och vi som familj varit och är i väldigt mycket. Jag har jobbat där och vi har tillbringat åtskilliga skollov både sommar och vinter där i skärgården. Kan den stan och dess omgivningar på mina fem. Dessutom är Ls mamma från Rådmansö så han har också band dit.
Känns naturligt i och med anknytningen jag har dit att stödja Roslagsblomman som jag tycker är ett fantastiskt initiativ. Fjärde året nu. Dessutom få en snygg pin med min landskapsblomma. I år är den som ni kan se grön.

När vi var på väg av båten idag så ringde Mi, vi kan inte ses som planerat i morgon för Ma är sjuk. Anade det då jag såg hennes status på fejjan igår så blev inte jätteförvånad. Men det går ju fler tåg. E kommer iaf hem, men C jobbar. Hon jobbar ju mycket helger, dygn och kvällar nu då hon ska försöka få hop sina teologistudier på högskolan på 100% med jobb på 60%.

Ska iaf bli en solig och fin dag i morgon, blir nog lite biltvätt och fix ute för sen såg det inte så fint ut framöver.
Nu ska jag dricka upp det jag hari glaset och dra mig tillbaka.



Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards