Mina ord och tankar

Alla inlägg den 21 mars 2017

Av Neta - 21 mars 2017 23:40

I morse vaknade jag till en vit värld, det hade snöat så mkt att det var riktigt vitt på marken och det låg snö på trädgrenar och buskar. Tisdagar är ju L på jobbet på fm, C åkte in med honom för att sitta i skolan och plugga till nästa hemtenta.
Elle messade och frågade om vi skulle åka till stan, jag hade skrivit det på Fb men orkade inte. Haft ont hela dan också. Värken har gått upp i nacken, vet inte om jag legat tokigt eller om det är en nerv i kläm. Men sen går det ju ner från axeln i överarmen och armbågen med. Så less på värk. Knäna värker ju av och till igen också. Hoppas att det berodde på väderomslaget nu så jag slipper det i helgen.

E kom hit och hade varit med L på affären innan o handlat lunch. Kycklingben, grovt bröd, mimosasallad och jordgubbar. Vi bestämde att vi ska åka till Tierp och kretsloppet i morgon, blir nog en tur på Lidl med, intresserad av ett parasoll dom har. Sen testa den nygamla restaurangen i Gryttjom, hon som haft vid strutsfarmen förut har flyttat dit.

Ringde Micke för att höra om dom kunde komma hit och käka våfflor på lörd, men då tyckte han vi skulle åka till Tobo allihop ist. Musikantungdomarna från Sahlströminstitutet ska ha en Irländsk folkmusikkväll på pizzerian. Kul grej att dom gör så och inte har det inne på institutet.
Jag gillar Irländsk folkmusik, första gången jag hörde det var på Barowiak i Uppsala när Jonny var liten och sen dess är jag såld. Vankas inte så många tillfällen att höra den musiken så iaf Leffe, som gillar den också o jag ska hänga på. Äta våfflor kan vi ju göra när som helst. Blir nog lite för mkt ljud för Elle tror jag och kan ju bli rörigt på en pizzeria i skogen när det väl händer något också, blir lite för jobbigt för henne.
Mi hänger ev med oss i morgon med, berodde på en leverans han måste vänta in. Den skulle komma mellan 8-16 och dom skulle ringa en kvart innan. Hoppas han får den på fm. Kul för L om han hänger på ju.

Världen blev iaf grön igen innan kvällen som tur var. Nu ska det ju bli blidväder från i morgon och över helgen. Riktigt finväder med. Blir nog grillmat nån dag iaf.

Nu ska jag premedicinera mina onda leder och krypa i säng. Hörs i morgon!





Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards