Mina ord och tankar

Alla inlägg den 12 april 2017

Av Neta - 12 april 2017 22:57

Vi åkte in vid 9.30 i morse, handlade på 4 ställen och var klara kl 12. Hade så klart skrivit upp vad jag skulle ha så det gick smidigt. Var ju ingen direkt trängsel i butikerna heller.
Vi belönade oss med varsin 10-kr Cheesburgare på Donken vid Maxi då vi var klara och tog lite mellisfika hemma. Passade på att rensa ur kylen då vi packade in, så skönt att det är gjort med nu.

Konstaterade att det var många män i övre medelåldern och handlade själva idag. Kanske dom hade gått i pension men fruarna fortf jobbar och dom handlade. Åkte säkert hem och påskstädade sen. ;-)
Hör ni vilka förutfattade meningar jag har :-D

Köpte 2 st 10- pack tulpaner på Lidl, 29kr mot Maxis 49kr, dom gula är dubbla och på flera st var det 2 blommor på varje stjälk. Har ställt dom ute i natt, dom ska få stå länge tänkte jag.

Beställde dom pelargoner som jag inte hittade på mässan på Odla i förrgår, idag när vi var på väg hem pep det till i telefon att dom kommit. Så snabbt. Dom är planterade och vattnade nu och ska placeras ut i morgon. Orkar inte nu.
Sov risigt i natt och är trött.
Mi ringde och dom kommer på fred kväll, då ska vi äta gott, dricka vin och umgås. Ska bli så trevligt!
I morgon kommer Elle så då ska vi börja fixa. Gillar att ha folk här och bjuda på något gott, tror jag ska göra lite plock av påskens mat. Man måste inte alltid äta den på traditionellt sätt. :-) ni ska få se vad vi gjorde sen.

Men nu ska jag avveckla dagen, har lite sömn att ta igen. Godnatt!

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards