Mina ord och tankar

Alla inlägg den 16 april 2017

Av Neta - 16 april 2017 15:54

Vaknade helt täppt i morse och bestämde mig för att ta det lugnt idag, maten är ju i stort sätt bara att ta fram och resten av familjen får göra det lilla som måste göras.
Snöade lite grann i natt och kommit lite byar av och till idag, nån tätare än andra. Tror inte det lägger sig dock, ser lite frostigt ut bara. Ungarna slirar i sina Epor på vägen så möjligt att det är lite halt.

Suttit och kollat på lite program från play, 2 program jag gillar men sällan kommer ihåg att se är "Strömsö" och "Där ingen tror att någon bor" fast på norska :-D sen barnproogrammet "Gäst i spenaten" där kändisar med sina barn hälsar på en familj på landet som inte har några som helst moderna faciliteter. Ikväll får dom besök av Arga Snickarn.

Nu snöar det igen och vi ska äta lite strax. Sen ska jag inta ryggläge i soffan igen.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards