Mina ord och tankar

Alla inlägg den 23 maj 2017

Av Neta - 23 maj 2017 23:51

Vaknade i morse och kände mig febrig igen. Tyckte jag kände av urinvägarna också. Orkade liksom inte gå upp, va helt slut. Granngrabben hade nå kompisar här och dom höll på sköt med något utanför så kunde inte somna om heller. Lite läskigt då man har en husvagn med gasol i så nära med.
Det här har hänt förr och alltid under skoltid, tror dom har håltimmar att fördriva.

L var på sitt gubbdagis och C jobbade. Pratade med Elle på messenger och hon kom så vi åt sen frukost tillsammans, då hade jag tagit ett piller så jag kunde sitta upp iaf.
Pratade med Mi i luren, bad om hjälp med en rabatt och ska få det nån gång efter helgerna.
Sen hängde jag i soffan ett tag men satte mig ute på altanen sen. L har hållt på med bilen och åkte upp till Tierp för att ombesikta och fick godkänt.
Hade paket att hämta så tog 2 alvedon och mötte C vid affären när hon slutade. När vi kom hem åt vi en sen lunch.

Försökte orka torka lite på altanhyllorna iaf. Satte L att göra ren glasen på stora lyktorna. C hjälpte mig så det är lite bättre nu. Plantera orkade jag inte. L tog upp dom dynor som inte var uppe så nu först känns det klart där.

E åkte härifrån på stickcafet och kom en stund efter det, hade med sig en bit smörgåstårta som vi delade på till kvällsfikat, nu har hon precis åkt hem. Jag är fortf inte 100 så ska gå i säng nu.

Hoppas jag är bättre i morgon! "Pillrar på" lite i natt! Måste orka handla i morgon.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards