Mina ord och tankar

Alla inlägg den 3 juni 2017

Av Neta - 3 juni 2017 22:36

Sov länge men hade varit vaken ett tag på morgonsidan. L åkte iväg vid 10 och jag vaknade av klirret när han satte skeden i temuggen när han ätit.
Han och Elle kom sen inte hem förrän vid 15 precis efter att C åkt till jobbet. Då hade E köpt mat, färdiga pannbiffar och rödbetssallad och coleslaw. Så rödingen får vi ta i morgon, dom hade köpt svensk färskpotatis med. Så i morgon blir det lyx.

Fixat lite ute på altanen

L kom hem med den här solcellslampan från Rusta och nu står den och lyser på bordet därute. 49kr men han hade fått sista så fick rabatt.

Grått väder så pyntade inget mer, satt upp bordsflaggan bara, tänkte att det är ju nationaldagen på tisd.
Men när jag satt i vardagsrumssoffan med altandörren öppen kände jag doften av liljekonvaljerna som står därute. Otroligt vad dom doftar. Kikade ut på mina egna och dom blommar också. Kanske kom doft därifrån med.

Ikväll gjorde vi en liten smörgåstårtsstubbe på det vi hade i kylen och några räkor. Elle ville göra ett gästinlägg i matbloggen om den så det kommer där, eller finns beroende på när ni läser.

Lugn em kväll, jag kollade på Maran i Sthlm med ett halvt öga, gick igenom lite tidningar och vi såg på Badrock och filmen fram till nyheterna. Då åkte E hem och jag ska strax hoppa in i duschen. C jobbar dygn.
Rätt skön dag idag.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards