Mina ord och tankar

Alla inlägg den 6 juni 2017

Av Neta - 6 juni 2017 23:54

Vi flaggade på bord, på fasad och i nån blomkruka. Blåste upp blå o gula ballonger och hängde upp.

Sov till halv elva för jag mådde skit, så ont. Satt mig på altan, på em planterade jag 3 plantor och en lite större blomma. Ont som 17 av bara det. Tvingade L att klippa gräset.

Vi åt matjesillunch, jordgubbar och melon. Åkte till Bosse och gratulerade, som vanligt bjöds vi på minst 7 sorters kakor, bullar o tårta. Smultronlikör med minsann. Eva kom dit och henne träffar man ju inte så ofta att det stör.

Tog vägen om Ulva hem men där var inte många bilar kvar. Vi mötte 2 nedcabbade gamla mercedes. Några stod kvar på plan och en Cortina i backen. Så vi stannade inte ens.

Hem och åt kött och potatissallad, ännu mer jordgubbar nu på rulltårta med grädde. Såg firandet från Skansen i efterhand.

Ja det var väl min dag ungefär.

C provade min dräkt

Närproducerade gubbar

Elle stickade

Ja men så var dagen. Nu sänggång och orkar inte en dag till med värk.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards